vrijdag 25 maart 2011

Oorbellenboom

Vandaag heb ik weer een oorbellenboom naar het postkantoor gebracht. Deze schattige boompjes om je oorbellen en armbanden en zo in op te bergen zijn erg intrek. Het is tot nu toe het meest bekeken artikel en ik heb er nu inmiddels ook meerdere varianten van ingekocht.

Zelf heb ik mijn oorbellen in en aan een prachtige oude brocante sauskom zitten en hangen. De stekers in de schaal en de hangers aan de schaal, zodat ze mooi bungelen. Zo heb ik ook een bijpassend kammenbakje waardan weer mijn oogpotloden en mascara's in zitten. En dit alles staat in de badkamer (ook bijpassend, haha). Maar als ik dan weer zo'n leuke oorbellenboom in mijn handen heb om te versturen, dan kriebelt het toch wel een beetje....zal ik ook mijn bellen er eens in hangen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten